Από τα πιο επίσημα χείλη, αυτά του προέδρου της Audi, ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του νέου A8 το καλοκαίρι του 2017.

Σε λιγότερους από 4 μήνες η Audi θα αντικαταστήσει το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας της, το A8. Αυτό ανακοινώθηκε επίσημα κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνέντευξης Τύπου που έδωσε η εταιρεία, δίνοντας πληροφορίες για όλη τη γκάμα των νέων μοντέλων που θα παρουσιάσει έως το 2020.

Το νέο A8 που εξελίσσεται εντατικά αυτή την περίοδο σε δημόσιους δρόμους και σε πίστες, θα βασίζεται στο πλαίσιο MLB Evo και θα είναι σημαντικά ελαφρύτερο, παρότι οι διαστάσεις του θα είναι αυξημένες.

Η σχεδίασή του θα χρησιμοποιεί στοιχεία από το πρωτότυπο Prologue που βλέπουμε στις εικόνες, ωστόσο δεν είναι αντίστοιχα φουτουριστικό, διατηρώντας την καθαρή εικόνα μιας πολυτελούς λιμουζίνας.

Στο εσωτερικό η δεύτερη γενιά του Virtual Cockpit αναμένεται να είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή και με εξαιρετική ικανότητα αμφίδρομης επικοινωνίας. Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Audi Ρούπερτ Στάντλερ, το νέο A8 θα έχει πολύ προηγμένα συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης, έτοιμα όμως, αν το επιτρέψει η νομοθεσία στο άμεσο μέλλον, να αναλάβουν με μια απλή αναβάθμιση λογισμικού τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.

Στη γκάμα του A8 θα υπάρχει φυσικά μια υβριδική εκδοχή από το λανσάρισμα, μαζί με τους κινητήρες V6, V8 και W12, ενώ θα ακολουθήσει όπως πάντα και η έκδοση S8. Η μετάδοση θα πραγματοποιείται στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς.

Μαζί με την ανακοίνωση για το νέο A8, o πρόεδρος της Audi αποκάλυψε και την άφιξη το 2018 του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της μάρκας, που θα ονομάζεται απλώς e-tron. Όπως και οι ανταγωνίστριες Mercedes και BMW λοιπόν, έτσι και η Audi θα ονομάζει εντελώς διαφορετικά τα ηλεκτρικά της μοντέλα και όχι με τη συνήθη κωδικοποίηση των γραμμάτων Α για τα συμβατικά, S και RS για τα σπορ και Q για τα SUV μοντέλα.

Το πρώτο μοντέλο e-tron θα είναι ένα SUV, με αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα και πολύ δυναμικές επιδόσεις.