H Volkswagen μετά τα χιόνια της Βόρειας Ευρώπης, έχει πάει τη νέα γενιά του Touareg και στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νοτίου Αφρικής, μαζί με το νέο Polo, προκειμένου να γράψει τα απαραίτητα χιλιόμετρα δοκιμών, προτού περάσει στη παραγωγή.

Το μοντέλο που θα γίνει πιο πολυτελές, αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, και σχεδιαστικά, όπως έχουν δείξει και οι φωτογραφίες από το γραφείο ευρεσιτεχνίας, μοιάζει να δανείζεται αρκετά στοιχεία από το T-Prime Concept GTE, που είδαμε τον περασμένο Απρίλιο στην έκθεση του Πεκίνο.

Το νέο Touareg, θα βασίζεται στην MLB Evo πλατφόρμα που ήδη χρησιμοποιεί το Audi Q7 και η Bentley Bentayga, που σημαίνει ότι ενώ θα είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχο του, θα είναι ελαφρύτερο, πέφτοντας κάτω από τους δύο τόνους.

Όσον αφορά στους κινητήρες θα υπάρχουν σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, ενώ θα προσφέρονται τόσο ένας ολοκαίνουριος πετρελαιοκινητήρας με 300 άλογα, όσο και ένας V6 βενζινοκινητήρας με περίπου 330 άλογα. Επίσης, η λογική λέει ότι στην γκάμα του νέου Touareg θα υπάρχει και μία plug-in υβριδική έκδοση που θα χρησιμοποιεί το drivetrain του Q7 e-tron – τρίλιτρος TDI με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου.

Το concept στο οποίο βασίζεται έχει μήκος 5,06 μέτρα, 1 εκατοστό μεγαλύτερο σε μήκος από το Phaeton, πλάτος 1.999 χλστ. και ύψος 1.707 χλστ. Διαθέτει LED φωτιστικά σώματα ημέρας C σχεδιασμού και στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12″, με την καμπυλωτή οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να είναι 15″.

Το τιμόνι δεν έχει συμβατικά κουμπιά, μιας και αυτά έχουν αντικατασταθεί από επιφάνειες αφής. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια οθόνη αφής 9,6″, τοποθετημένη στο κέντρο ανάμεσα στα καθίσματα, μέσω της οποίας οι πίσω επιβάτες μπορούν να ρυθμίσουν πολλές λειτουργίες.