Η Renault Sport επιβεβαίωσε την είδηση που θέλει το νέο Megane R.S. να είναι πιο ισχυρό από ποτέ, ενώ αναμένεται να έχει διακριτική εμφάνιση. Όχι με την εικόνα που μας έχουν συνηθίσει οι ανταγωνιστές, αλλά πιο με ήπια προσέγγιση, αφού όπως δήλωσε ο Stephane Janin, ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Renault στο βρετανικό Autocar, θα κινηθούν σε άλλη κατεύθυνση.

«Η Renault δεν υποστηρίζει την επιθετική εμφάνιση. Προσπαθούμε να έχουμε ένα ισχυρό προϊόν αλλά με απλή και πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε και με το νέο R.S. το οποίο πιστεύουμε ότι είναι πιο δύσκολο από το να το κάνουμε άγριο. Το να βρούμε τη σωστή ισορροπία είναι πιο δύσκολο αλλά νομίζω ότι το έχουμε καταφέρει» τόνισε ο αρχισχεδιαστής της γαλλικής φίρμας.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Renault όπως όλα δείχνουν θα παραμείνει στη λογική της εμπρός κίνησης και δεν θα ακολουθήσει τη Ford με το τετρακίνητο Focus RS, αλλά την Volkswagen με το Golf GTi Clubsport S, από το οποίο θα διεκδικήσει και τον άτυπο τίτλο του γρηγορότερου αυτοκινήτου με μετάδοση εμπρός στη μεγάλη διαδρομή του Nurburgring.

Ωστόσο θα υιοθετήσει το νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης που έχει στην εκδόσεις GT βελτιώνοντας έτσι την αμεσότητα του αυτοκινήτου στις στροφές και την ευστάθεια στις καμπές πολλών χιλιομέτρων. Ο κινητήρας θα είναι 2λιτρος τούρμπο και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής και αυτόματου διπλού συμπλέκτη με ίδιο αριθμό σχέσεων.