H Porsche παρουσίασε μια παρουσίαση έκπληξη της νέας 911 GT2 RS, το τελευταίο τερατώδες σπορ αυτοκίνητο της, με σχεδόν 700 ίππους, που κινείται από ένα twin-turbo κινητήρα 3.8 λίτρων. Τα αποκαλυπτήρια έγιναν στο Λος Άντζελες κατά την έκθεση Electronic Entertainment Expo (E3).

Και αυτό γιατί μέχρι πέρσι δεν μπορούσες να οδηγήσετε μια Porsche στα περισσότερα από τα κορυφαία ηλεκτρονικά παιχνίδια, λόγω αποκλειστικής συμφωνίας αδειοδότησης με την Electronic Arts. Τώρα που δεν υφίσταται αυτή η συμφωνία, η Porsche θα εμφανίζεται παντού στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένου και του πρόσφατα ανακοινωθέντος Forza Motorsport 7.

Στην πραγματικότητα, η νέα GT2 RS είναι το εξώφυλλο του Forza 7, το οποίο θα βγει στην κυκλοφορία το φθινόπωρο σε PC, Xbox One, και Project Scorpio. Έτσι, και ενώ πρόσφατα είδες μουλάρια δοκιμών του αυτοκινήτου, και άκουσες τον ήχο του κινητήρα, αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε γυμνό το νέο sportscar.

 

Ο biturbo κινητήρας της 911 GT2 RS θα φορά μεγαλύτερα turbo που θα σηκώνουν περισσότερη πίεση, νέα ελαφριά εξάτμιση και θα αποδίδει 650 με 700 άλογα με 750 Nm ροπής, διαθέτοντας και σύστημα ψεκασμού νερού για καλύτερη ψύξη και βελτιωμένη απόδοση, παρόμοιο με αυτό της BMW M4 GTS. Το σύστημα θα έχει ντεπόζιτο χωρητικότητας 5 λίτρων, που θα αδειάζει μετά από τρεις γρήγορους γύρους στο ‘Ring και έτσι ο οδηγός θα πρέπει να το ξαναγεμίσει νερό.

Το μοντέλο θα ζυγίζει λιγότερο από 1.500 κιλά, αρκετά πιο λίγα από τα 1.675 κιλά της 911 Turbo S, με το αυτοκίνητο να φημολογείται πως θα μπορεί να σημειώνει χρόνο στο Nurburgring κοντά στα 7 λεπτά. Στη μείωση του βάρους θα συμβάλει και το γεγονός πως τα τζάμια θα είναι κατασκευασμένα από Gorilla Glass.

Η γερμανική εταιρία θα προσφέρει αρκετό πρόσθετο εξοπλισμό στην 911 GT2 RS, ανάμεσά τους και το Weissach πακέτο που θα μειώνει το βάρος ακόμη 30 κιλά, όπως συμβαίνει και στην 918 Spyder. Το πακέτο θα περιλαμβάνει ζάντες από μαγνήσιο (-12 κιλά), roll cage από τιτάνιο (-7 κιλά), carbon οροφή, ενώ θα δίνει την δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να αφαιρέσει το σύστημα κλιματισμού και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το μοντέλο θα προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο PDK κιβώτιο και όχι με χειροκίνητο, με την κίνηση να περνά στον πίσω άξονα μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού.

Τέλος, τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 9 δευτερόλεπτα, ενώ θα έχει τελική ταχύτητα 340+ χλμ/ώρα.

This slideshow requires JavaScript.